Samstag, 7. Februar 2009

02. Februar 2009

De ersti Schueltag hed gradmol 4h dured, also en Zuckerschlecke, zodem hets no gratis Crèps geh ond Nutellabüchsli, Chips... Alles i allem chan mer säge, dass die Schuel en riese Partypalast esch!!! Ide Pausen lauft emmer Partysound, meistens 4 bis 6h Schuel ond öbe 1 Mol ide Woche frei. Ben mol gspannt öb das emmer so witergod. Zodem wird all Mittwoch en Party vo de Schuel us organisiert wo meistens imene Club stattfindet ond de Itrett esch öbe 3 euro.

So jetzt muen ich glaub mol no öbis vo minere Unterkunft verzelle. Ich han agno gha, dass ich inere WG wohne werde, jedoch esch das ned de Fall. Ich läbe med emene Ehepaar wo öbe 50gi esch imene chline Hüsli med Gärtli... Sie send eigentlich nett, jedoch darf mer i dem Hus sozäge nüd mache. Ke Kollege mithei neh, de Frönd dörf ned öbernachte, mer sett ned all zu spot oder früeh hei cho... Darom han ich höt gseid, dass ich uszieh werde ond mer was neues sueche muen.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen